Inzameling Oscar Romero

Ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van scholengemeenschap Oscar Romero te Hoornorganiseerde de school op 15 en 16 oktober 2008 allerlei activiteitenom geld in te zamelen voor Afrika. Zo waren wij samen met andere kleinschalige vrijwillige organisaties die een project hebben in Afrika uitgenodigd om hierover iets te vertellen aan de leerlingen. Vooral wat ons beweegt.

Het klaslokaal dat ons was toegewezen hebben wij aangekleed met spullen uit Malawi. Aan verschillende groepen hebben we d.m.v. een korte film laten zien hoe het geld, wat wij van onze donateurs ontvangen wordt besteed. Wat een geluk dat we afgelopen zomer in Malawi zijn we geweest zodat we genoeg materiaal hadden om te laten zien.

Dankjewel Bart voor al je werk. Met een droge mond van al het praten maar heel voldaan gingen we naar huis.

Op 17 december werd ons tijdens het kerstdiner van de leraren in de Nadorst een cheque overhandigdvan € 1.600,--.
Wat een geweldig bedrag! Alle leerlingen en docenten van het Oscar Romero: bedankt!