Kerstmis 2007

kerst07

Voor deze moeder uit Malawi geen dure ‘maxi cosi’ of kinderwagen. Het kind is een lichte ‘last’. Zij draagt de baby in een doek op haar rug. Een prettige en goedkope oplossing.
In de loop der jaren wordt de last voor de moeder echter zwaarder. De baby wordt een groter kind en heeft behoefte aan voeding, kleding en scholing. Als het ziek is, heeft het medicijnen nodig. Een moeder in Malawi heeft daarvoor vaak geen oplossing.

Ook dit jaar ontvangt u wel een kaart van Stichting Zikomo, maar geen kerstkaart.
Met deze kaart vragen wij u om even stil te staan bij de situatie van deze baby en de rest van de bevolking in Malawi; één van de allerarmste en minst bekende landen ter wereld.

kerst07

Niemand kiest de plaats waar hij of zij wordt geboren.

Iedereen kan iets voor een ander betekenen!
Wat doe ik?

Wij vragen u om de problemen van inwoners van Malawi (gedeeltelijk) mee te helpen oplossen. Wederom vragen wij om bijvoorbeeld geen of minder kerstkaarten te versturen. Zo bespaart u een bedrag, dat wij graag in Malawi willen besteden. Alle kleine beetjes helpen. Voor ongeveer € 6,50 heeft een gezin in Malawi een maand lang te eten! Met uw bijdrage ondersteunt u de allerarmsten in Malawi.

Doet u mee?

Zikomo (bedankt)!

Stichting Zikomo,

Geeske Ruitenberg